rychle menu

Datum : 5.7.2007
 Název putování po pěti pohoří

Velká Deštná-Olešnice

Statistika

Délka trasy

14 km

Maximální výška 1102 m n.m.
 Minimální výška 604 m n.m.
 Převýšení 498 m
 Dnes vystoupáno 136 m
 Stav vandru 149 km
 Celkem vystoupáno 4,517 km

profil trasy 6. den - Velká Destná - Olešnice

celkový profil celé trasy(bez výstupu na Sněžku) - mezi Králíky - Mladkov jsme použili vlak

Den šestý - po nocování na tvrdé lavici v útulně HS se vydáváme dále - venku je mlha a počasí nevypadá moc přívětivě. Cestou se stavujeme na Masarykovu chatu na Šerlichu, kde si dáváme něco na zub a vyrážíme na poslední tisícovky Orlických hor. Na Bukačce začíná pršet, nám nezbývá nic jiného, než pokračovat. Druhá polovina mužstva začíná remcat a remcat až tak, že se dožaduje ukončení čundru. A tak po debatě a uvážení scházíme na konci hřebenu do Olešnice a tam také ukončujeme naše putování (do cíle Peklo u Nového Města nad Metují, kde měl být náš cíl, nám zbývalo jen 12km). Odjíždíme tedy busem do Trutnova, kde máme záchytný bod a je tam o nás postaráno. A tak se pokusíme pozítří zdolat poslední vrchol Sněžky a budeme tedy relaxovat a nabírat síly. Co mě se týče, já bych pokračoval klidně dále, sil jsem měl ještě dosti

1.den - ze Skřítku na Praděd 2.den - Praděd - Smrk 3.den - Smrk - Na Návrší 4.den - Na Návrší - zemská brána

5.den - zemská brána - Deštná 6.den - Deštná - Olešnice 7.den Pecka, Les království 8. den - Pomezní boudy - Snežka

tak tady jsme nocovali

ranní mlha u chat na Šerlichu

chata \TGM na Šerlichu

toto je už sestup do Olešnice, cestou začalo pršet a mužstvo bylo znaveno dalekou cestou