rychle menu

Minimální výška
 Převýšení
 Dnes vystoupáno

Pozvánka:     Období vánoc a zimy je období, kdy je vhodné plánovat si dovolenou na příští rok. Jak skloubit relax u moře, krásy přírody a trošku si protáhnout tělo po horách? Korsika je ideální a s programem této cestovky jsem  spokojen. Takže tento rok vítězí Korsika před putování v rumunských Karpatech.   Takže už teď se těšíme na ostrov, který je mimo to znám jako rodiště slavného francouze Napoleona Bonaparte. A doufám, že nějaké ty stopy najdeme. Pokud se někdo ještě najde pro tento termín, budeme rádi, víc známých víc srandy, i když i ty co se přihlásí nepochybuji, že to bude dovolená nadměrně úspěšná

Hodnocení:  Myslím si, že se zájezd velmi zdařil, skvělí byli nejen instruktoři, řidiči, ale také kolektiv v počtu 23 + 2 řidiči. Popisovat to zde nemusím, vytvořil jsem 5-dílnou reportáž i s komentářem. DVD je před dokončení - nějak je těch výletů mnoho - no nedivím se, je léto, a tak kdo má zájem DVD shlédnout tak strpení ještě, účastníci zájezdu obdrží informační e-mail.

camp je super po všech stránkách, takže postavit stan a huráááááááááá k moři  už zdálky ale vím, že tam nevlezu, přece jen ty vlny byly pro mě pro tento den nad mé síly, však pobřežní hlídka (Pamela tam ale chyběla) dávala bedlivě pozor, protože správný Čech tam vleze, ať se děje co se děje

takže pár záběrů na vlny, ne nebojte, nebyly zas tak velké, umění paparazzů je zachytit to vždy v tom správném okamžiku, ale jinak krása, že?

pár odvážlivců si i zaplavalo

a večer kdo se nudila chtěl, tak pomáhal v kuchyni  okolní hory byly krásné a to jste ještě neviděli, jak to bude vypadat večer při západu slunce

večer vyrážíme do městečka

kuku klukůůůů - jojo, taky kukůůůů, ale kukám jen v celou hodinu - jinak zátiší s kaktusem  slunce se blíží k horizontu, čekáme, jaké to bude,

a bylo - hory se už zbarvují

a slunce zapadá za ostrov, všechny fáze tu neuvidíte, to až na DVD

krásnéééé, je to takový malý náhradní program za ty Krvavé ostrovy, kde to nevyšlo

a pak už ještě kuk na městečko a jdeme na ochutnávku vína

Luboš a Pavel Valachů

tak si dáváme první vínko 16 euro a tak ho opravdu vychutnáváme. Pak Pavel řekl, jdeme do další, horší to snad nebude  při přesunu  ještě osvětlená věž

a bylo - tak toto víno stálo 18 euro, ale za to dostáváme francouzskou lekci o tom, odkud které víno pochází a které jsou ta delikates, ani francouzsky člověk nemusí umět, ono to člověk pochytí  a hospůdka na pobřeží - a tak se po zbytek zájezdu plyne občas někomu z úst věta - "Horší už to nebude"

ráno máme volný, někteří ho tráví u moře, jiní jdou do obchodu nakupovat proviant  pokud někde uvidíte strom, který je bez kůry, tak vězte, že by se mohlo jednat o strom Eukalypt

a to je celkový pohled na Eukalypt  jeden malebný záběr

a jedeme zpět - dnešní odpolední výlet je do údolí Spelunka

tak a dál se nejede, všichni ven a šlapat, říkají "Karel a Karel"  a nám nezbývá než poslechnout - do údolí se autobus prostě nevleze

u cesty se pasou kozénky

a již jde vidět začátek údolí

dalo by se říct, taková naučná stezka, nejdříve podél potůčku, pak prudce vzhůru  každý jde podle sebe, my jdeme poslední a fotíme a kocháme se a kuřáci kouří až se z nich dýmí

zajímavý kmen v kameni  jedna z ještěrek

slíbil jsem jeden detail

obec Evisa - cíl dnešní etapy, máme ještě 40 minut čas do odjezdu

a na závěr dne přesun do campu pod Monte Cintem, opět je to super camp