rychle menu

Dnes vystoupáno 597 m
 Stav "Týden divů" 95 km
 Celkem vystoupáno 3,188 km

Počet účastníků: 3 : další den našeho letního putování, je slunečný den a ráno jedeme v 10.00 busem k roklině Piecky, první z vodopádů je Velký vodopád (12 m) a jak je to i v ostatních roklinách - i zde spoustu řebříků, stupaček, řetězů. V této roklině již turistů mnoho nebylo, je to přece jen vzdálenější. Pak naše cesta vedla opět na Kláštorisko, pak k řece Hornád a zpět na Kláštorisko Kláštorickou roklinou - takovou tajemnou se spousty vodopádů (škoda, že nebylo více vody) a pak již známou trasou zpět do Hrabušic. A večer k nám přibyli další turisté a tak si můžeme povídat, paní domácí přinesla vínko a my jsme všichni rádi, že si povídáme. Večer se objevil měsíc a tak pár pokusů.

Malou a Velkou Studenou dolinou přes Priečne sedloplavení na pltích, Dunajec, Pieninyze Starého  Smokovce přes Skalnaté pleso na Velkou Svišťovkupřes chatu Plesnivec na Zelené plesozápadní částí magistrály na Sliezsky dom a Batizovské plesoJánošíkov dvor, Jánošikovy diery

vyberte si ročník

přes lávky, nelávky míříme k Velkému vodopádu

vody je občas tak akorát,

Velký vodopád a velký žebřík - jak je asi velký?

dá se zvládnout v pohodě, stačí se nedívat dolů a lézt v poklidu  a pak už roklinama, soutěskama po žebřících, stupačkách

malá ukázka, co se děje pod žebříkem

další druh žebříků

vytvořené misky

a pak po malé svačince nahoře jsme zamířili na Kláštorisko, abychom mohli zdolat Kláštorickou roklinu, času dosti a není kam spěchat

roklina není dlouhá, je zde několik vodopádů

a tak jsme brzy nahoře opět na KLáštorisku, tentokrát si dáme další sváču a míříme hádejte kam - ano - na začátek cesty Prielom Hornádu

a cestou přes pole do Hrabušic nad námi létaly čápi neboli bociani

v dáli se objevilo také malé UFO

nad námi vysoko bocian  a večer sedíme venku pod pergolou a hutoríme a hutoríme

a pak nastal čas jít spát, naše působení ve Slovenským ráji pro letošní rok končí. Ráno máme namířeno trochu více na jih k maďarským hranicím na zámek Krásná Horka  tak dobrou noc