rychle menu

Statistika

Délka trasy

8 km

Maximální výška 617 m.n.m.
 Minimální výška 425 m.n.m.
 Převýšení 192 m
 Dnes vystoupáno 368 m

Počet účastníků: 6, počasí proměnlivé někdy jarní, někdy zimní, pondělní výstup na Velkou Lúku byl odložen, přes noc napadlo 15 cm nového sněhu a vrcholky byly v mracích, takže byl zvolen náhradní program. Nicméně tento cíl zůstává v programu letošního roku. Výlet se myslím vydařil, a tak rozšiřuji svůj výlet 1.6.2008 nejen do Čachtic, ale i na nedaleké Bojnice A hodnocení? Viděli jsme toho hodně, hodně jsem prožili a vrátila se ta původní náplň výletů, které kdysi byly a ve kterých budeme určitě pokračovat - pro mě je důležitá kvalita, vidět zajímavé věci na výletech, chůze jen v lese, kde nic není, pro mě není

za hraničním přechodem je lanový most, jak jde vidět, vleze se tam akorát osobák když si sklopí zrcátka

jojo a bola hojdačka  Vršatec - další cíl našich výletů

a hrad Vršatec - navštívíme ho také při příštím výletu a třeba hned v červenci  do Čičman vede cesta přes kopec Strážov - ještě že není na cestě sníh - cesta je sjízdná jen s řetězy, přesto je kolem cesty nový sníh - zde začíná Rajecká dolina

Radim - je to skřítek neposeda, zvědavý jako opička a tak zkoumá, jestli to okolo cesty je opravdový sníh - a nebudete věřit - byl

malá obec Čičmany - známá svou lidovou architekturou - jen ta místa k parkování moc není a v infocentrum tedy moc žádné zajímaví informace nemají. I když jsou Čičmany známé, svou turistickou známku nemají

jde vidět, že napadl čerstvý snížek a že přicházejí velikonoce

dále navštěvujeme v Rajecké dolině poutní kostel v Rajecké Lesné, podobné jako v Třebechovicích - a vše se hýbe

v městečku Rajec jde vidět cíl zítřejší trasy - Vysoká hole - je tam plno sněhu a někteří začínají remcat a remcat a remcat - srágorky  ubytováváme se v Lietavci - v privátě Erika, služby a vybavení je na výborně kvalitě a pan domácí mi radí, kudy tudy na Lietavský hrad mimo turistickou značku

jdeme lesem, který vypadá jako u nás v okolí Vizovic  je to jen kousek a nejde zabloudil, z jedné strany skály, z druhé strany les, odbočka žádná

na kraji skály - hezkýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýý  a pak se objevila silueta hradu

u první hradní brány je nápis- pozor, padá kamení a skutečně i padal  a pak probíhá prohlídka a zkoumám, kde se dá ulovit nejlepší snímky

z výšky bylo vidět, jak zajíčci jezdí na motorkách po poli, jak jsme zjistili následující den, bylo to v údolí potůčku Svinienka

a pohled na město "Žolina" - inu je to za rohem a zítra se tam stavíme

také jde vidět vrcholek Velký Kriváň, ale byl trochu v mracích  a tak se vracím zpět do objevování krás hradu

někdo hold chodí pěšky někdo autem

pak se vracíme zpět, odpočívat

a nejlépe se měl náš maskot - ten se válel v posteli celý den a tak ho packy nebolely. A co bude zítra uvidíme podle počasí.