rychle menu

Statistika

Délka trasy

19 km

Maximální výška 775 m.n.m.
 Minimální výška 435 m.n.m.
 Převýšení 340 m
 Dnes vystoupáno 627 m

Trasa : Mosty u Jablůnkova - Girova  Hrčava - Trojmezí - Hrčava - Bukovec, počet účastníků : na startu počasí krásné podzimní slunečné, na počátku byla vidět i Fatra

Ráno jedeme Elefantem až do Jablůnkova - a něco nového - Třinecké železárny  jsem na samé hranici se Slovenskem

stoupáme okolo bobové dráhy na kopeček, v dolinách jde vidět mlha  inu podzim se hlásí o slovo

turistická chata Gírová - TZ sice nemají, ale razítko ano  pak sestupujeme dolů do údolí a po asfaltce jdeme do nejvýchodnější vsi - obec Hrčava

útulná vesnice - plno starých pěkných dřevěnic  tak a po občerstvení to je jen 2 km na Trojmezí

bude vleká úroda šípků - inu ještě nebyl mrazík tak se nesbírají dosud nemají tu čarovnou moc  jdeme údolím po cestě - vpravo je Slovensko, vlevo Polsko až dorážíme do trojbodu

přes potok, kde je onem trojbod vede most na Slovensko  odpočívadlo na slovenské straně

všudepřítomné hraniční kameny dávají vědět, kde to vlastně jsme, CZ-Sk-PL  pod mostem už to jde vidět

ještě že není moc vody, obíhám kolem trojkamenu - v tak krátkém časovém intervalu jsem ještě tři státy nenavštívil  někteří se koukali z mostu na mě

podle informací od ostatních, kteří byli na trojmezí CZ-SK-A máme štěstí, že to vidíme na vlastní oči, zmíněné trojmezí na CZ-SK-A totiž leží v řece  polská strana

nejchudobnější je samozřejmě na české straně  a takhle jsou v Polsku turistické rozchodníky

stoupáme zpět do obce, kolem cesty je plno hraničních kamenů

a u oběda na Vyhlídce - hezké malby jsou

a pohled na sousední polskou vesnici Jaworzynka

na cestě do Bukovce  a ještě jedna chaloupka a jsme v Bukovci a tradáááá domů