rychle menu

Datum : 9.-15.6.2007
 Název do kraje krále Ludwiga II.
 Lokalita

Minimální výška
 Převýšení
 Dnes vystoupáno

Počet účastníků 2 - cílem bylo navštívit místa, kde postavil svá kouzelná sídla král Ludvík II. a navštívit jeho okolí, také nějaký ten sportovní výkon - výšlap na nejbližší vrcholy a projet se na kole okolo alpských jezer. Shrnuto - celý plán se povedl a těch pár dní strávených pod pohádkovým hradem Neuschwansteinu byl nádherný, Kromě zmíněného hradu jsme navštívili nedaleký zámek Hohenschwangau a také malebný zámeček Linderhof, prošli jsme okolo jezera AlpSee. Na kole jsem navštívili kouzelné městečko Fussen, dále pak okolo Weissensee ke zříceninám hradu Eisenberg a HoheFreyburg. Zdolali jsem i vrchol Branderschrofen (1880 m.n.m. - ovšem jen pro silné nátury)  Celkově jsme nachodili 62 km, a ujeli 46 km. A také nesmím zapomenout na skvělý relax v termálních lázních ve Schwangau - opravdu mohu doporučit. Ve třech dílech přináším stručné komentáře a jen malý zlomek fotografií, více včetně videí je k vidění na DVD, které vydávám. Svou cestu začínáme na hradě Český Šternberk a prohlídku v Tachově

od chaty je to prý 10 minut   na cestě zpět se zamračilo hodně a tak využijeme nádraží v Pfrontenu jako úschovnu - opět malá alpská bouře - toto není pendolíno - to je osobní vlak

a hned jak přestalo pršet, pádíme zpět i když v našich končinách ještě dosud zuří pravá alpská bouřka  večer jdeme relaxovat do místních termálních lázní - přišla na mě amnézie, takže tentokrát domluva rukama nohama

téměř nikdo tu nebyl a bylo lépe, měli jsme celé termálky pro sebe  solný bazén - pokud ponoříte i uši - uslyšíte relaxační hudbu, voda nadnáší, jako byste byli v moři

venkovní bazén  jódová voda

krom plavání v proudu a různých bublinkových procedur se vám naskýtá výhled na hrad a na Alpy - opravdu stojí to zato ve srovnání s kvalitou služeb - pokud předložíte ubytovací kartu, máte to jen za 8,5 euro na dvě hodiny  pak doplnit tekutiny

další den bylo nádherné ráno - hory čisté a tak se vydáváme hledat místo, odkud se hrad fotí na puzzle a pohledy apod - a to někde v okolí naší oblíbené hory Tegelberg - u lanovky je bobová dráha

no ještě to není ono, stejně to je někde jinde, příště to prozkoumáme i jinde, už víme jak na to  celkový pohled na toto zákoutí

a taky jsem si "skočil"

a jelikož dva dny pršelo, jdeme opět cestou k vodopádu, je poznat že je vody více

a jelikož je málo hodin, jdeme na malou procházku (5,5 km) okolo jezera AlpSee  tentokráte s pohledem na HohenSchwangau

pak už jen nakoupit nějaký ten suvenýr, neboť náš pobyh byl u konce

no a co na závěr pobytu? no vyfotit tam, kde jsem se stravovali - snídaně formou švédských stolů  jako další bonus je návštěva zámečku Linderhof, který leží na samé hranici s Rakouskem - v parku naleznete marocký dům

a najednou se otevřelo nádherné panoráma zámečku, takže honem honem všechno prolízt a prošmejdit

v určitou hodinu tato fontána chrlí vodu  a tak se pokochejte na celkovém areálu zámku

neboť skončila naše zahraniční dovolená v Bavorsku - dále se přemísťujeme do Karlových Varů, kde bude pokračovat výlet, ale o tom už příště