rychle menu

Statistika

Délka trasy

21 km

Maximální výška 925 m.n.m.
 Minimální výška 559 m.n.m.
 Převýšení 366 m
 Dnes vystoupáno 518 m

1. den  - 21 km - odpolední procházka na Tři kameny
2. den - 25 km - Kouty n. Desnou - Vřesova Studánka - Keprník - Šerák - Ramzová, malá projížďka vlakem
3. den - 26 km - Červenohorské sedlo - Švýcárna - Barborka - Praděd - Kouty n. Desnou
4. den - 11 km jeskyně na Pomezí, město Jeseník, rozhledna Zlatý Chlum, Čertovy kameny (2 reportáže)
5. den - 27 km - za slůnětem na Kralický Sněžník
6. den - 25 km - vodopády pod Medvědí horou, elektrárna Dlouhé Stráně, návštěva Loučné nad Desnou
7. den - Hanušovice, Velké Losiny - papírny, zámek

celkem 135 km z toho po sněhu 39 km

1. den - procházka na Tři kameny2. den - Kouty n. Desnou - Vřesova Studánka - Keprník - Šerák - Ramzová, malá projížďka vlakem3. den - Červenohorské sedlo - Švýcárna - Barborka - Praděd - Kouty n. Desnou4. den -  město Jeseník, rozhledna Zlatý Chlum, Čertovy kameny

4. den - jeskyně na Pomezí5. den - za slůnětem na Kralický Sněžník6. den - vodopády pod Medvědí horou, elektrárna Dlouhé Stráně, návštěva Loučné nad Desnou7. den - Hanušovice, Velké Losiny - papírny, zámek

A po příjezdu do Kout jsme se zde ubytovali - no  spíš je to ubytovna - zela prázdnotou - hold mimo sezony a tak celý barák jen pro nás  po pivíčku jdeme na malou procházku do okolí - kousek odsud jsou Tři kameny - míjíme vlakové nádraží ŽD (to je železnice Desná) - soukromá trať, později jsme jí i vyzkoušeli s překvapujícím výsledkem - viz reportáž druhého dne

vlakové nádraží bylo pěkné čisté a vagony takhle pomalované  jdeme okolo říčky Deštné, každý kousek je malý splav

pohled na směr Kamenec - a za ní je známý vrch Mravenečník, u něhož se nachází horní nádrž elektrárny  stoupáme od Přemyslova k Bukovici - znám patníkovou studánku, kde nejhlubší je les ...

koukáme na vesnici Loučná nad Desnou - tam se taky podíváme k zámku a k hrobce bratří Kleinů  a náš věrný kamarád sníh, byl znát každý den, někdy více někdy méně kdy ten sníh už všude roztaje, to teda nevím

ze Tří kamenu pozorujeme nejvyšší vrchol - Praděd, no to bude v úterý tůra když je ještě zasněžený  jeden ze Tří kamenů

a to bych nebyl já, abych to všude neprošmejdil  no a jak to asi vypadá v létě když je všude listí? budu se tu muset ještě jednou podívat teda

ale pohled byl nádherný  a to jsem taky já - vlastně můj stín - díky super zoomu jsem si mohl na sebe zamávat

ještě krok a spadneš   a lezu na sousední kámen a opět pohled směrem k Pradědu

a opět mé shadow  a taky pohled na ty zbývající dva kameny

využitím přírodního rámečku - pohled na Praděd  a pohled ze zdola

a chvilku tam a chvilku sem, jsem hold skřítek neposeda

a ze strany

scházíme dolů, slunéčko začíná zapadat za hory a krajina dostává hned jinou barvu

a jeden pohled na Kouty nad Desnou - část Rejhotice  náhle byl vidět měsíc vedle vysílače Pradědu, tak ještě honem pár snímků - pohled to byl opravdu úžasný, škoda že nejsem tam nahoře